niedziela, 11 września 2011

Outfits ;)

Cześć ;)!!!
Ale jestem złaaaaaa... kolejny post dopiero po tak długim czasie.. dopiero poczatek a ja juz nawalam tzn. moj komputer , ktory sie zepsuł i oczywiscie jeszcze go nie dostalam z naprawy.. ;/ No trudno.. jeszcze troche sobie poczekam ;/ Mam nadzieje, ze uda mi sie nadrobic ze wszystkimi postami ;)  Na szczescie dzisiaj (dopiero dzisiaj)  mam mozliwosc dodania posta  .
Przygotowałam dla was outfit , zwykly codzienny zestaw.




marynarka- H&M
spodnie leggi-H&M
bokserka-H&M
naszyjnik Sowa-Japan
pierscionek-opia/primark
torba-atmosphere

I CO SĄDZICIE ?; ))  [Koturny mam od niedawna ale na prawde polecam , bardzo wygodne ;)]

Piosenka na dziś :



Aha jeszcze pytanie w zwiazku z moim blogiem , jak widac dopiero niedawno go zalozylam wiec prosze o informacje w komentarzach co powinnam zmienić na blogu , moze cos dodac , cos usunąć ? Czekam na wasze spostrzeżenia :))

2 komentarze: