niedziela, 18 września 2011

POMOCY !

Tak , mam juz z powrotem komputer i jestem bardzo HAPPY ! :) Tylko widze , ze cienko z komentarzami juz na początku ;( No szkoda, ale nie poddaje sie na pewno sie jeszcze rozkręci :)

No to do rzeczy , planuje sobie zakupic jakies botki niskie, ale nic ciekawego nie moge znalezc w necie ,moze wy znacie jakies fajne strony? jesli tak to zostawiajcie linki w komentarzach ,to mi na pewno ułatwi poszukiwania .:)(moze byc tez cos typu worker boots) Jak na razie to znalazłam tylko takie botki zwykle, nic innego nie wpadlo mi w oko  :

i jak ?  które lepsze ? bo gdybym miala wybierac miedzy tymi dwoma parami to tez bym pewnie miala dylemat;) Pomóżcie.. doradźcie.. ;). Ja zmykam do książek bo jutro czeka mnie kilka kartkówek . Dobranoc:*



1 komentarz:

  1. Pierwsze bardziej mi się podobają!
    A co do strony to nie znam niestety żadnej. ; <

    OdpowiedzUsuń