sobota, 24 września 2011

Second Hand

Dzisiaj sobota, dla wielu z nas dzień przeznaczony na zakupy ,szczegolnie teraz gdy wakacje sie skonczyły i w tygodniu nie mamy czasu na buszowanie po sklepach. Ja tez wybrałam się na zakupy ale dla odmiany inne niż zawsze bo wybrałam się głównie do kilku SH .Nigdy nie spodziewałam się , ze znajde to co znalazłam czyli moje nowe skarby <3Wczesniej nie odwiedzialam SH w moim miescie bo nie przypuszczałam , ze mozna znalezc tam cos ciekawgo ale od dzisiaj zmieniam nastawienie i na pewno będę zaglądała czesciej do tego typu sklepow . Jestem bardzo zadowolona z kilku ciuszkow , ktore dzisiaj znalazłam  .Kosztowały grosze a dają tyle radości:)! i mam pewnosc , ze niespotkam co drugiej osoby w tym samym na chodniku co jest normalne w moim miescie , ze co druga osoba wyglada tak samo ; |




sweterek w pasy oversize, jeansowa marmurkowa koszula z frędzlami, gruby cieplu bialy sweter, krotki sweterek bezowy, koszulka 'river island', legginsy  'Top Shop'.
Juz niedługo kilka stylizacjo z tymi ciuszkami :)

Wstąpiłam jeszcze do drogerii:


1.GLISS KUR ekspresowa odzywka do wlosow-ok15zł. Mam juz odzywke do spłukiwania z tej serii i     powiem szczerze ,ze moje wlosy, a szczegolnie koncowki sa w lepszym stanie .
2.Pomadka nawilżająca EVELINE MOISTURIZING w odcieniu fukcji-ok10zl (557)
3.Lakier do paznokci virtual-JOKO cosmetics-ok.9zl(88)


Zapraszam do udzialu w konkursie organizowanym przez POISON-sponsorowany przez firmę INLOVEWITHFASION. KLIK




Jak wam sie podoba wpis ?:) 

7 komentarzy:

  1. i życzę Ci tego abyś rozkręciła bloga!
    piękny ten pierwszy ciuszek,w ogóle wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjjj dziękuje Ci bardzo miło mi,że Ci się podoba! a usta to chyba jedyna rzecz jaką w sobie lubię!
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy ;) i rózowe kosmetyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna szminka sama chcę podobną jednak troszkę jaśniejszą. Ładne zdj.
    Zapraszam do mnie
    http://damemarieefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ^ łaadny kolorek paznokci i szminki ; P

    obserwujemy ?
    + zapraszam do mnie http://dzelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń