poniedziałek, 26 września 2011

:)

Kilka dni zlocistej jesieni juz za nami i jak na razie u mnie na pomorzu zapowiada sie slonecznie :)!! A u Was?
Mnie niestety dopadła grypa.. ale chcac nie chcac musze wstac jutro przed 6 bo ze szkoly jedziemy na warsztaty geograficzne.Po powrocie biegne na poczne ,na ktorej czekają na mnie 2 paczki :)! Oczywiscie  pokaze wam co sobie zamowilam oraz kurtke ,ktorą dzisiaj kupilam-ocenicie ;)





                                ♥
Najchetniej bym razem z nimi odleciala do cieplych krajow ...




4 komentarze:

  1. świetna na fotka!!!
    Zapraszam do mnie na konkursik z oryginalna biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-z-oryginalna-bizuteria.html :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem przeziębiona:(

    zapraszam do siebie.
    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez Pomorze, tylko zachodnie ;) ladne zdjecia. Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak czy siak dziękuję :) a żeby zobaczyć obserwatorów chyba trzeba parę razy odświeżyć stronę ;)

    OdpowiedzUsuń