czwartek, 29 września 2011

O wszystkim po troche ;x

                                                                   Czesc... !: *
Dzisiaj zostalam w domu zeby troszke sobie odlezec  bo nie mam sily chodzic z ta grypa i sie meczyc . 
Mimo to z dnia na dzien coraz bardziej kocham jesień , ktora w tym roku  jest piekna!słonce, delikatny podmuch wiatru mmhmm <3

Nasze kochane morze jesienią <3 Zdjecie z warsztatow geograficznych na, ktorych bylam kilka dni temu ze szkoly . Byla to jakas mala miescina niedaleko Ustki chyba Grzybowo z tego co pamietam ;) Zakochalam sie w tym miejscu!Kamienna plaza , cos pieknego !









   A teraz zmiana temtu :
   REEBOK EasyTone>>czytajcie>>

"Informacje zawarte w reklamach Reeboka były nieprawdziwe - orzekła Federalna Komisja Handlu. Należący do Adidasa koncern zgodził się zwrócić pieniądze nabywcom swoich "rewolucyjnych" butów. 

Linia EasyTone jest zdaniem producenta przełomową technologią. Każdy krok w tym obuwiu wzmacnia mięśnie nóg i pośladków. Wszystko dzięki podkładce balansującej w podeszwie buta, która - jak wyjaśniał Reebok - wytwarza naturalną chwiejność wymuszającą większy wysiłek mięśni. EasyTone generuje 28 proc. więcej aktywności mięśni pośladków, 11 proc. mięśnia na udach i tyle samo na łydkach - informowano w reklamach od 2009 roku. 

Zdaniem Federalnej Komisji Handlu (FTC) przedstawione dane nie są wiarygodne. Podczas śledztwa Reebok nie był w stanie ich w żaden sposób potwierdzić. 

Koncern zgodził się zapłacić 25 mln dol. w formie zwrotów dla klientów. Orzeczenie FTC dotyczy produktów, które Reebok reklamował jako szczególnie korzystne dla zdrowia, między innymi butów do biegania RunTone (cena 80-100 dol.) czy klapek EasyTone (cena 60 dol.). 

Należąca do Adidasa spółka podkreśla w oświadczeniu, że ugoda z FTC nie oznacza akceptacji zarzutów. Tysiące klientów wyraziło swoje zadowolenie z linii EasyTone, więc produkty nie znikną ze sklepowych półek. 

Osoby, które kupiły buty w USA po 5 grudnia 2008 roku mogą ubiegać się o zwrot kosztów za pośrednictwem FTC. Wielkość rekompensaty zależy od liczby chętnych. Reebok nie ujawnia ile par EasyTone sprzedał do tej pory, wyjaśnia "Los Angeles Times"."


Ja przyznam szczerze, ze jestem troszke w szoku co do tego zajscia no ale coz, jestesmy oszukiwani, nabierani przez nie jedne glupie reklamy i czesto zadowalamy sie produktami roznych marek nie wiedzac o nich w sumie nic poaz informacjami z reklam.Osobiscie nie mam tych butow z seri EasyTone, ale zastanawialam sie kiedys nad ich kupnem i teraz ciesze sie , ze jednak sie nie zdecydowalam bo nie sa warte z tego co wyczytałam swojej ceny:)


A wy co sadzicie o tej calej sprawie ??






                                    Kilka obiecanych zdjec z moich ostatnich zakupow ;)



Paletka cieni"Oh So Special"- SLEEK -28zł

Kuferek-Atmosphere-37zl niestety doliczajac koszty wysylki wyniosl mnie ok 60zl , no ale nie załuje!!Wyglad niepozornie maly ale w rzeczywistosci jest bardzo pakowny.Polecam!;)

Kurteczka z kozuszkiem-Glo Story(Okay)-199,90zl
Zakochalam sie w niej od pierwszego wejrzenia.Uwielbiam kurtki w ciemnym brazie .

Mam prośbę jeszcze do czytelnikow mojego bloga.Chcialabym abyscie obserwowali mojego bloga jesli wam sie spodoba , poniewaz niedawno dopiero zaczelam przygode z blogiem i jestem troszke zalamana , ze przez prawie miesiac prowadzenia go, tylko 2 osoby obserwują.Potrzebuje troche motywacji i wsparcia z waszej strony.Mysle , ze mi pomozecie ;*:)

24 komentarze:

  1. Witaj!

    Dziękuję za wizytę u mnie. Dodam Cię do linków, ponieważ widzę w Tobie potencjał. Masz śliczne oczy, wiesz? ;) Przejrzałam na szybko Twojego bloga i podoba mi się Twój styl - prosty, dziewczęcy, dla mnie w sam raz. Twoje ostatnie zakupy... Powalił mnie róż szminki i lakieru, ale... jest świetny! No i niezłe łupy z sh. Sama też upolowałam dwie kolejne rzeczy, ale nie zdążyłam zrobić im zdjęć. Jutro dorzucę :)

    Będzie mi miło, jeśli dodasz mnie do linków i dasz info o konkursie z MERG.PL. Sama też koniecznie weź udział, może się poszczęści.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi, dzięki za wizytę na moim blogu ;) z przyjemnością - obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten kuferek!! nie masz czego żałowac:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kuferek, i odcienie cieni do powiek;p Pozdrawiam;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Co jak co ale dla mnie ktoś kupując te buty, żeby "formować sylwetkę" nie ma za grosz rozumu. Niech jeszcze kupi sobie super tabletki na odchudzanie, odchudzające spodenki i gratuluję braku inteligencji. P.S Podoba mi się kuferek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa za taką paletkę z cieniami dałabym się pokroić:D pozdrowionka:*

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kurteczka i kuferek przepiękne!
    Co do reklam - już chyba zaczęłam się przyzwyczajać, że telewizja nas okłamuje lub manipuluje prawdą, niestety.

    Polskie morze, mmm :)
    Ja nad naszym polskim byłam jedynie zimą, muszę kiedyś pojechać ;d


    Wiem jakie początki są trudne, z pewnością będę zaglądać i dodam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na niektórych reklamach ostro robią ludzi w konia... Natomiast co do kamiennej plaży- świetny widok, ale gorzej z rozłożeniem tam ręcznika, hihi ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem z doświadczenia, że cieszy, ja mam też stosunkowo krótko bloga, dopiero pół roku i wciąż cieszę się nowymi osobami :)

    odwiedzę na pewno, myślę o przełomie sierpnia i września za rok ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny kuferek ,muzę zakupić poodbny!:)


    będzie mi miło ,gdy wpadniesz do mnie :

    www.arynsa-arynsa.blogspot.com Możesz dodać się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  11. ta paletka od Sleek ma przeurocze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od początku nie wierzyłam w działanie tych butów.
    Szkoda, że dużo osób z tego powodu je kupiło.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam bym chciala pojechac ;D fajne otwarcie bylo? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. obserwujemy obserwujemy :)
    kurcze świetne rzeczy ja muszę sobie kupić pilotkę z kożuszkiem :D i ta paletka mega

    OdpowiedzUsuń
  15. każda firma nas oszukuje żebyśmy bardziej chcieli ich produktów, zawsze tak było i zawsze będzie ;)
    + torebka boska!

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ten zespół dopiero wczoraj "odkryłam" i teraz mam fazę na ich piosenki ;d cięgla w głośnikach je słychać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo masz ten sam kuferek co ja!<3
    jest świetny<3
    a paletki sleeka uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Skorza kurtka z futerkiem <3 lubie lubie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna torba. A co do tych butów, to faktycznie szok, mnie tez kusiły te reklamy, ale na szczęście nie kupiłam, bo wyrzuciłabym kasę w błoto!

    OdpowiedzUsuń
  20. oj dziekuje Ci bardzo!:*
    pozdrawiaMademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega torba <3

    Zapraszam na http://rosalie-jones.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurtka śliczna tak jak i kuferek :)

    OdpowiedzUsuń