niedziela, 9 października 2011

Must Have

Cześć wam;) Tydzień czasu tu nie zaglądałam, a to wszystko przez szkole mam urwanie glowy i nie mam czasu na nic . Myślałam , ze w tym tygodniu szykuje sie troche luzu , a tu nagle w piatek podali mi nowy plan na caly tydz. porażka jakas , gorzej byc nie moglo co dziennie po 7/8 lekcji i na dodatek caly tydz. na 8. No ale  juz dosyc o szkole.. Na dzisiaj miałam w planach zaprezentować jakis outfit ale niestety nie udało mi sie wyjsc na zdjecia, a wiec w zamian pokaze wam małą cęśc mojej listy MUS HAVE , ktorą mam nadzieje w najbliższym czasie spelnic jesli tylko pojawią się u mnie jakies pieniądze ;) JESLI MA KTOS NA SPRZEDAZ JAKĄŚ Z WYMIENIONYCH NIŻEJ RZECZY -PISAĆ :)







1.PARKA h&m
2.Spodnie skajowe ze wstawkami po bokach h&m(czarne , czekoladowe)
3.Kapelusz z duzym rondem
4.Sweter grubo pleciony oversize
5.Cieply sweterk na wzor flagi Ameryki
<3<3<3
_________________________________________________________________________________
Kilka dni temu czekała na mnie w domu paczka z moimi ukochanymi workerami oraz paczuszka ,na ktorą tyle czekałam z Yes Rocher:


Shoes-Primark :)




1.Malinowy płyn do kąpieli .
2.Mini balsam do ciała jeżynowy.
3.Niebrudzący podkład(jasny beż)
4.Eye liner w pędzelku
W prezencie dostałam:
*Dwie fioletowe kosmetyczki
*tusz do rzęs
*wode perfumowaną Evidence 
A to wszystko od Yes Rocher :)
Mini korektor(everyday minerals)+próbka od Skin79- to mała nagroda za konkurs z Alledrogeria.pl

Piosenka na dzis:


Ja życzę wam milego wieczoru i zabieram sie do lekcji. 19:25 a za oknem ciemno :(
Buziaki ,Sylwia ;*!


17 komentarzy:

  1. ojj wszystkie must have wrzuciłabym do mojej szafy!:)
    mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają te buty :) no i chciałabym mieć te brązowe spodnie i ten biały sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty boskie <3
    ja podpisuje się pod must have ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, nic nie mam do sprzedaży z tych rzeczy;). A takie spodnie z H&M przymierzałam, ale fatalnie leżały na mnie:(

    Fajne te rybki z boku, urocze!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie kapelusze.;-)

    zapraszam do obserwowania mojego bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo tak piękna rzeczy! buty i sweter to moja marzenie :) również dodaję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te czekoladowe legginsy - mniam mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie mój blog działa! ; D
    Też chcę takie spodnie ( czarne ) i poszukuję długiego musztardowego swetra! <3
    Ale najpierw muszę sobie kupić zwykłe spodnie...
    W ogóle nie wiem czemu, ale ostatnio nic nie mogę znaleźć w sklepach ; <

    OdpowiedzUsuń
  9. Legginsy z h&m są boskie!!
    mierzyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniutkie butki! ;) I legginsy. I sweterki :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skórzane (ekologicznie) spodnie niestety szybko się przecierają albo rozrywają w szwach :( Ale wyglądają super.

    Pozdrawiam! Anna Sancewicz Atelier

    OdpowiedzUsuń
  12. parę rzeczy z tej listy jest też na mojej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo dajne legginsy skorzane;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. tez poluje na jakis taki kapelusik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wole piosenka Lukke -Possibility . Fajny blog :) Zapraszam do mnie :) Ciekawy konkurs !

    OdpowiedzUsuń