środa, 19 października 2011

Pants with trim

Czesc. W poprzednim poscie pokazałam wam małą częsc mojej listy must have, jak na dzien dzisiejszy udało mi sie dopiero kupic spodnie ze wstawkami skorki ekologicznej, nie take same jak chciałam aczkolwiek jestem z nich rownie zadowolona . Zdjecia są nie zbyt dobre ale nie miałam zadnego fotografa pod reką i coz mozna oczekiwac od zwyklego aparatu ; )) Tak ! Aparat -to od dzisiaj moj priorytet ! Musze w koncu się przełamac i uzbierac troche pieniedzy na sprzęt, nie tylko na ciuchy. Moze znacie jakies ciekawe modele lustrzanek -ale tych z przystępną ceną ;) nie musi byc to nie wiadomo jak dobra i droga, wystarczy mi jakas z nizszej półki .:))







Koszula-House, spodnie-H&M, pasek-Second Hand, koturny-DeeZee
Te loczki to efekt mojej wieczornej nudy.. z wilgotnych włosów zrobiłam warkocze na noc no i efekt na zdjeciach wyzej :)

DZIEWCZYNY JEŚLI CHCIAŁY BYSCIE O CZYMŚ POGADAC ITP. TO PISZCZE SMIAŁO NA: sylwiazywitzka@wp.pl NA KAZDEGO E-MAILA Z WIELKĄ PRZYJEMNOŚCIĄ ODPOWIEM!<3

7 komentarzy:

  1. Super spodnie i widzę, że też z H&M:) a nie było tych z wstawkami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, który odbywa się na moim blogu :) zachęcam i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszula :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te spodnie ;) a co do aparatu to irytuje mnie strasznie to jak ludzie nie zajmujący się fotografią kupują lustrzanki, lepiej jest kupić jakaś naprawdę dobrą cyfrówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Those pants are so nice, like them ! I think your blog is very nice, I would like to invite you to my blog, check it out and if you like it then follow it ! Kisses from Italy

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że w miarę się podoba :)

    OdpowiedzUsuń