poniedziałek, 24 października 2011

I love sale

 Ten weekend zlecial mi w mgnieniu oka..co też jest powodem mojego dzisiejszego lenistwa i nie pojscia do szkoly.W Sobtę wybrałam sie z przyjaciółka do Słupska (jakies 50km od mojego mista) . Celem nie byly zakupy a chec spedzenia mile dnia , niestety a raczej stety trafiłam na przeceny ,a przeceny kocham <3! Jak chyba kazda z nas; w moje rece wpadło kilka ciuszków:
granatowa oversizowa koszula h&m -30zł 
koszulka(khaki) Kappahl-15zł
sweterek Kappahl(z dłuższym tyłem)-35zł
cieplutki szal h&m-29zl
Przepraszam ,za nieodwrocone zdjecia !




Botki na wzór Ugg z DeeZee , których nie miałam okazji jeszcze Wam pokazać:

A jak Wam minął weekend ?! :D 


9 komentarzy:

  1. ooo kocham te wielkie sweterki i ciuszki teraz, wszystko mi sie bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty nieziemskie, koszula i ta 2 bluzeczka, bomba! ;)
    Ja pół weekendu się leniłam, dziś zakupy, a jutro przygotowywanie wszystkiego na uczelnie (mam weekendy do wtorków włącznie ;d)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest świetna!
    dziękuje Ci bardzo za ten miły komentarz u mnie:*
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest świetny! Sama posiadam taki ale w kolorze szarym :) Ogólnie każda z tych rzeczy jest na prawdę bardzo fajna. Uważam, że zrobiłaś bardzo udane zakupy :)
    Pozdrawiam Cie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne te butki :) myslę, czy sobie właśnie takich nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdobycze ;)

    zapraszam do mnie oraz zachęcam do wzięcia udziału w konkursie ;)
    Pozdrawiam ;)*

    OdpowiedzUsuń