niedziela, 30 października 2011

JEWELRY

Długi weekend.... dzisiaj wszyscy wybieraja się na Hallowenowe imprezy a ja chyba zostane w domu, jakos mnie nie ciagnie nigdzie , jestem rozleniwiona:) A kto z was dzisiaj imprezuje ?:>

Pokaże wam biżuterię , którą zamawiałam z hurt. katherine za śmieszne pieniądze ;) Przyznam , ze nie jest to biżuteria wykonana z dobrego tworzywa bo wszystko jest strasznie delikatne i widac , ze sztuczne. No ale cóż chciec za taka cenę ;x

Kolczyki piórka najbardziej mnie urzekły!<3 , wisiorek z oczkiem/krzyzykiem/tygrysyem , pierscionek lis/żyrafa/wąsy oraz kolczyki z pudrowym oczkiem (wkrety)



I co sądzicie? Gdyby ktos chciał sprawic sobie takie drobiazgi to zapraszam TUTAJ
Zamówienie musi wynosic min.100zł wiec polecam zamowinia grupowe :)
Biżuteria na prawde tania bo za każdą z rzeczy nie dałam wiecej jak 6zl :)

♥ ♥ ♥





11 komentarzy:

  1. Łał śliczne rzeczy :)) zapraszam cię serdecznie do wzięcia udziału w loterii na mim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pierścionki :)

    Co do wstawiania pliku muzycznego, to wstawiam go przez -film wideo - usługę YouTube - wybieram i zmieniam rozmiar, 400 i 25.

    OdpowiedzUsuń
  3. wow biżuteria jest piękna<3!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcialam to samo zamowic,! czytasz mi w myslach ;d haha

    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. na allegro można znależć te same rzeczy (choć na pewno nie wszystkie), no i nie trzeba robić zamówienia za 100zł, ja zawsze jednak na a.robię takie zakupki. a te kolczyki pióra i żyrafa, megaaaaaaa!! btw.dzięki za wizytę u mnie i obserwuję z chęcią.;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki piórka i żyrafka są mega wypasione

    OdpowiedzUsuń
  7. pierścionki świetne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ... naprawdę ten tygrysek :) ...
    Aż nie możliwe, że za taką cenę :)
    A co do piosenki WSPANIAŁA !! ;*

    pozdrawiamy
    vividye & subtile hurricane

    OdpowiedzUsuń
  9. nauka ;/ coś o tym dziś wiem, ale nie mogę się oderwać od bloga :p Piękne dodatki!

    OdpowiedzUsuń